pátek 3. srpna 2007

Naše rozvíjející se hrátky

Jednoho krásného letního dne,přesněji 1.8.2007, se naše uskupení rozhodlo přestat lelkovat a po vydatném obědě se sešlo u Břevnovského rybníčka ve složení Anička, Zajda, Míša...a naši milovanou Kačenku nahradila Zuzanka...přišli jsme s úmyslem rozvinout své pohybové schopnosti...jenže náš milý Zajíček se opozdil(jak má rád ve zvyku:),tudíš jsme byly nuceny usadit se na travnaté rovince,kde jsme začaly vybalovat věci od jedné velice zábavné a zákeřné hry. Do země jsme zapíchaly malé branky a ujaly jsme se svých koulí a palic. Poté, co jsem vysvětlila pravidla,se ráčil dorazit šouravým krokem pan Zajíček, kterému jsem je musela vysvětlit znova:( Tím začalo naše soupeření v kroketu.

Vedení se kupodivu ujal náš zdatný velmistr a svými přesnými střelami nám vytíral zrak. Ale čím víc jsem na něj byla nasraná, tím víc mi to nešlo a zůstala jsem daleko za ostatníma,kteří se mi rádi smáli s poznámkami:"To nevypadá,že si tu hru přinesla ty:D"Hra skončila takto:prvního místa se ujal Zajíček, poté Míša, pak Zuzanka a úplně nakonec teprv v polovině trasy jsem zůstala já:(
Nejenom,že nám vztřel zrak Zajda u kroketu,ale také(jako vždy u hakisu)Zjistila jsem, že celá dámská společnost má problém s koordinací oka a nohy,ale příště ti to Zajdo natřem:D
Poté jsem musela odjet a zanechala jsem je dále ve společnosti hakise, létacího talíře a kříd...tak schválně, co vytvořili:D tipuju,že nic:D

Komentáře

[1] Zajdovič, včera 16:48

Seš přirozenej talent na dobrý tipy :)
jinak už se moc těšim až mi to natřete.. :D možná tak plot by ste mi mohly natřít ;)

[2] lalaj, mail, včera 17:17

Tak plot?nejsme tvoje otrokyně:(a jen se neboj,dneska ti to nandám...

[3] Zajdovič, včera 19:14

dneska? tak to mas co dělat.. :)

[4] Lalaj, včera 22:52

To se nepočítá,protože si odmítl jít se mnou---

Žádné komentáře: